Nu ai bani sa te imbraci bine? Ce telefon ai?

Scuza pe care o aud cel mai des din gura oamenilor care se imbraca in blugi decolorati si training-uri de fas este: „nu am bani sa ma imbrac cum zici tu ca ar trebui”. Ok, intrebarea mea este: ce telefon ai in buzunar ?
Am pregatit pentru acesti barbati 2 tinute business pentru a compara pretul lor cu pretul unui smartphone.

Prima tinuta este pentru cei care umbla in buzunar cu Samsung Galaxy S5:

2269

2058lei

 

Sacou – 590 lei, de aici.
Camasa – 149 lei, de aici.
Curea – 124 lei, de aici.
Pantaloni – 329 lei, de aici.
Pantofi – 579 lei, de aici.
Cravata – 169 lei, de aici.
Batista de buzunar – 89 lei, de aici.
Sosete – 29 lei, de aici.

Un smartphone Samsung Galaxy S5 costa 2269 lei la emag. Costul total al acestei tinute a fost de 2058 lei.

A doua tinuta este pentru cei care detin un iPhone 5S:

2749

 

2689lei

 

 

Sacou – 490 lei, de aici.
Camasa – 200 lei, de aici.
Curea – 124 lei, de aici.
Pantaloni – 500 lei, de aici.
Pantofi – 519 lei, de aici.
Cravata – 319 lei, de aici.
Butoni – 419 lei, de aici.
Batista de buzunar – 89 lei, de aici.
Sosete – 29 lei, de aici.

Un smartphone iPhone 5S de la Apple costa 2749 lei la emag. Costul total al acestei tinute a fost de 2689 lei.

BĂ BOSS, vezi tu, problema nu este ca nu ai bani sa te imraci bine, problema este una de prioritati si preferinte.

 

34 Comentarii

  • Răspunde septembrie 8, 2014

    calin

    Arata-ne si o tinuta pt cineva care are un telefon de 1000-1100 lei in buzunar… S5 si Iphone sunt gama high end.
    In plus, problema cu comparatia asta e ca orice om are nevoie, ma gandesc eu, de macar 3-4 tinute / sezon, adica minimum minimorum 9-10 outfit-uri, nu? Sau…?

    Pt cineva care vrea sa isi refaca complet garderoba (je), daca vrei ceva decent, dupa calculele mele, nu scapi fara vreo 1500 euro.

    • Răspunde septembrie 8, 2014

      Alexandruremus

      Am impresia ca oricat m-as stradui sa ajut lumea cu cateva sfaturi pe gratis si pe timpul meu ma stresez degeaba, voi tot o sa tineti cu ursul.
      In primul rand cum poti sa asociezi pretul unui telefon cu o intreaga garderoba? Nu vrei sa-ti cumperi si Ferrari cu 5000 euro?
      In al doilea rand, sunt sigur ca cine isi cumpara telefoane de 700-800 euro le cumpara sa stea pe Facebook si cam atat. Atunci de ce sa dai atatia bani pe un telefon cand poti face aceleasi lucruri cu un telefon de 100? Cum sa platesti rate 2 ani de zile pentru un iPhone sa ai de pe ce sa-ti verifici Facebook-ul dar sa spui ca e scumpa o camasa cu 50 euro ?!
      Uite mai jos tinuta de 503 lei:
      – sacou: 179 lei
      – pantaloni: 98 lei
      – camsa: 71 lei
      – pantofi: 150 lei
      – curea: second hand, 2 lei
      – cravata Hugo Boss: second hand 2 lei
      – batista de matase: second hand 1 leu

      503

      • Răspunde septembrie 8, 2014

        calin

        Merci!
        Nu tin cu ursul 🙂 Mi se parea doar ca exemplul abordat nu e tocmai pt oamenii de rand. Din cati cati oameni cunosc, cei cu iphone nou pot sa ii numar pe degete… Mneh..poate nu ma invart eu in cercurile potrivite.

        • Răspunde septembrie 8, 2014

          Alexandruremus

          Cu placere.
          Ideea este ca nu imi place stereotipul baiatului roman cu iq sub medie, care se adreseaza oamenilor cu „Boss” sau „Ticule” si pentru care training-ul este o institutie. Nu-mi place pentru ca traieste cu falsa impresie ca trebuie sa fii director de banca pentru a te imbraca la camasa sau cravata, invocand scuza ca el nu-si permite sa se imbrace asa dar uitand faptul ca poarta in buzunar un telefon de 600-800 euro.

      • Răspunde mai 8, 2015

        Hueber Michael

        nu ma asteptam sa ai raspunsuri pt orice gand al barbatului :))) haha f tare esti

  • Răspunde septembrie 14, 2014

    Denis

    Salut Alex,

    Ce parere ai despre hainele /încălțămintea de la Zara?

    • Răspunde septembrie 14, 2014

      Alexandruremus

      Salut,
      Nu au lucruri de calitate, iau ochii necunoscatorilor cu vitrina si cam atat dar materialele din care sunt facute hainele sunt proaste si multe dintre modele nu vor rezista in timp, sa nu mai spun ca majoritatea hainelor de la Zara nu merita pretul pe care ei il cer. Mai rar gasesti un lucru ok sau o pereche de incaltaminte ce merita achizitionata.

      • Răspunde septembrie 14, 2014

        Denis

        Dar la H&M?
        Am gasit niste pantaloni chino sau 5 pocket din 100% bumbac.

        • Răspunde septembrie 14, 2014

          Alexandruremus

          Magazinele precum Zara, Bershka, H&M scot foarte des colectii noi. Asta inseamna ca hainele trebuie schimbate des deci nu au cine stie ce calitate, se vor deteriora repede. Iti poti achizitiona haine de la ei dar nu te vor tine mai mult de 1-2 ani, de aceea au la produse un pret mai mic.

          • aprilie 2, 2015

            Daniel

            Salut! Ti-am citi raspunsul referitor la Zara si sunt perfeect de acord cu tine , si vreau sa te intreb , de asemenea, ce parere ai despre Newyorker si Pullandbear si care sunt ‘magazinele’ tale preferate de haine.?

          • aprilie 2, 2015

            Alexandruremus

            New Yorker si Pull & Bear sunt magazine care se situeaza pe acelasi nivel de calitate cu H&M, Zara, etc. Cateodata poti avea norocul sa gasesti modele de haine clasice dar acestea nu sunt de o calitate extraordinara, sunt haine care tin 1-2 ani, se pot purta la „scandal”, la fum de tigara si in alte situatii casual. Magazinele mele preferate sunt ACESTEA.

  • Răspunde septembrie 25, 2014

    Tibi

    Salut,
    Ai putea sa imi recomanzi cateva magazine(pe langa cele din articol) unde gasesc lucruri de calitate?

    • Răspunde septembrie 25, 2014

      Alexandruremus

      Salut,
      Sincer nu prea cunosc multe magazine, acestea au materialele cele mai ok.
      Cateodata, la o cautare pe Google, se mai intampla sa gasesti 1-2 produse de calitate in unele magazine dar pentru 1 produs nu imi permit sa recomand intreg site-ul.

  • Răspunde decembrie 1, 2014

    Ovidiu

    Salut,

    Ce parere ai despre produsele celor de la massimo dutti…raportul calitate/pret?

    • Răspunde decembrie 1, 2014

      Alexandruremus

      Massimo au produse de calitate buna dar preturile sunt exagerate, merita sa cumperi de la ei in perioada reducerilor.

  • Răspunde ianuarie 22, 2015

    CLAU

    Domnule Alexandru Remus ,
    desi sunt femeie ,mai trag si eu din cand in cand ,cu ochiul pe aici …asa ..cat sa-i pot da sugestii omului de langa mine !Felicitari pentru acest site si pentru sugestiile de mare pret pe care mi le oferiti aici . Esti extraordinar stimate Domn ! Mult succes si va urmaresc in continuare !

    • Răspunde ianuarie 22, 2015

      Alexandruremus

      Multumesc frumos.
      Deocamdata „Alex” este in regula, mai am si eu de invatat pana sa ajung domn.

  • Răspunde februarie 17, 2015

    Lucian

    Citisem mai demult un astfel de articol la Laci, tipul cu stilmasculin.ro, iar acum, citindu-l pe al tau, ma bufneste rasul.
    Reprezentam si eu candva stereotipul asta, singura diferenta era ca nu aveam un telefon smecher in buzunar ci, culmea, haine multe si degeaba, prin garderoba.
    Obisnuiam sa cheltuiesc o gramada de bani pe 3-4-5 tricouri deodata, hanorace, blugi si adidasi. Plus cate un training odata la 6 luni :))
    De vreun an si un pic, am dat-o pe pantaloni, pantofi, camasi si pulovere (in V sau cardigan).
    Acum vreau sa trec la costume, sa aleg sacoul in detrimentul unui pulover.
    Ideea e ca sunt inalt si slab, 1,93 m & 73 kg.
    Daca imi iau sacouri, musai le duc la croitor. Avand in vedere constitutia mea, recomandarile pentru a modifica un sacou la croitor sunt aceleasi? ( umeri, croiala, maneci, talie ) sau pt astia mai inalti si slabi, mai trebuie sa ia si alte lucruri in seama?

    Mersi,
    Lucian.

    • Răspunde februarie 17, 2015

      Alexandruremus

      Salut Lucian,

      Articolul este exagerat, postat cu intentia de a soca putin.
      Referitor la intrebarea adresata de tine, raspunsul este da, modificarile unui sacou la croitor sunt aceleasi. In cazul in care iti faci un costum pe masura, acolo consider ca ar trebui sa tii cont de cateva reguli specifice constitutiei tale (revere alese in functie de marimea umerilor, pantalonii sa fie cu talie mai inalta, eventual sa aiba mansete, etc)

      Alex.

  • Răspunde martie 28, 2015

    Rares

    Salut,
    In primul rand iti dau dreptate.Asta nu inseamna ca daca impartasim amandoi o idee este una corecta.
    Spre exemplu : in occident nu se pune problema asa.Nu haina il face pe om.Am vazut personal un om care era imbracat destul de sport(sa vicem decent) si s-a urcat intr-un porsche.
    Alt exemplu: un prieten din germania prefera vestimentatia mai lejera dar pune pret pe tehnologie(gadgeturi sau laptop alienware)

    Concluzie: numa in Romania noi trebuie sa ne imbracam ca italienii,ca asa e frumos,sa avem telefoane high end,ca asa trebuie la salarii 1/4 din alte tari.sa nu mai vorbim de masini…

  • Răspunde martie 28, 2015

    M

    And your point is? Fiecare are dreptul sa-si prioritizeze veniturile cum vrea. There are so many things wrong with this post, I cant even.

    1. Bineinteles ca dintre un outfit si un telefon, orice persoana normala la cap ar trebui sa aleaga un telefon. De ce? Pentru ca daca am nevoie sa gasesc o informatie repede, n-o sa imi scot batista de 89 lei sa caut dau un search pe google. (btw, 89 de lei pentru o batista e absolut ridicol, aia’s banii mei de mancare pe o saptamana) Daca vreau sa ascult muzica in drum spre munca, n-o sa fac asta cu acul de la cravata, daca vreau sa imi verific mailul cand nu sunt acasa, evident n-o sa fac asta cu altceva decat cu un smartphone. Anyway, my point is: telefonul indeplineste o gramada de functii si este absolut fucking indispensabil. Daca alegi sa nu iti investesti banii intr-un obiect care o sa iti imbunateasca mult calitatea vietii si o sa ii investesti intr-un costum care are fix doua functii, anume aceea de a te acoperi si aceea de a iti tine de cald, sorry, mate, but your priorities are kind of screwed up.

    2. E absolut ridicol sa dai atat de multi bani pe oricare dintre obiectele astea. Seriously, ai 3000 de lei de cheltuit si trebuie sa faci o alegere intre un costum si un telefon? Nu, nu trebuie. Ia-ti haine de 1000 si telefon de 1000. Probabil si hainele si telefonul vor face fix aceleasi chestii pe care le fac si fratii lor mai mari la pret.

    As fi avut o leaca de respect if you made a point by showing people that with so much money you can actually do both, get a decent phone and a decent outfit. All you did was show us just a different kind of bigotry.

    • Răspunde martie 28, 2015

      Alexandruremus

      Salut domnule M,

      Ca sa fiu corect ti-am acceptat comment-ul, desi este site-ul meu, in care am investit banii mei si pentru care eu platesc hosting. Dar ce pot discuta oare cu oameni ca tine care nici macar nu au bunul simt sa lase un prenume si o adresa de mail valida la comment ? Stai linistit, nu vand mai departe adrese de e-mail si nici nu hartuiesc lumea cu spam-uri.
      The point of the post is this: nu-mi spune ca umbli cu telefon de 500 euro in buzunar dar nu ai 50 sau 30 de euro de dat pe o camasa. Din pacate asa se intampla in majoritatea cazurilor.

      Te salut,
      Alex.

      • Răspunde martie 28, 2015

        M

        When you put something out there, it’s out there for good si e dreptul oricui sa isi pastreze anonimatul si/sau sa isi exprime opinia. Asta e frumusetea internetului. Nu toata lumea va fi de acord cu tine si ai dreptul sa faci ce vrei tu comentariile de pe siteul tau, complet de acord aici.

        Sunt de acord si cu faptul ca e o idee buna sa investesti in ceva de calitate, mai repede decat sa iei ceva prost si sa se strice repede. But you missed my point completely. E dreptul oricui sa aleaga in ce vrea sa isi investeasca banii, dar daca ai o suma cu trei zerouri in coada pe care nu trebuie sa o folosesti pentru chirie, mancare si transport, ci o poti folosi pentru comoditati de genul haine sau telefon si nu esti constient de faptul ca nu e nevoie sa-ti limitezi alegerile, ci poti pur si simplu sa optezi pentru o varianta de mijloc, care iti va permite sa le faci pe amandoua, you’re close minded.

        Te rog, accepta criticile si argumentele altora atata vreme cat sunt constructive. Take a look inside si observa cum argumentul tau este invalid si cum situatia in sine e ridicola de a dreptul. Inteleg ca vrei sa le oferi oamenilor posibilitatea de a face o alegere, dar abordarea ta e la fel de extrema ca si a acelora pe care ii critici in articol.

        Why not show people how they can be smart, make an informed decision and invest in two (or more?) quality items instead of having to choose between two overpriced and overrated options?

        • Răspunde martie 29, 2015

          Alexandruremus

          Asa este, ai perfecta dreptate, e dreptul oricarui om sa aleaga in ce isi investeste banii. Dar repet, articolul este pentru cei care umbla cu telefoane de 2000 de lei sau adidasi de 500 lei, in timp ce sustin ca 30 de euro e mult pentru o camasa.

        • Răspunde decembrie 21, 2015

          Vladimir

          Dacă nu folosești un cuvânt sau o sintagma în engleza nu te simti bine? si sa nu imi zici ca esti obisnuit de la o multinationala…ca nu ai sta atunci cu 89 lei pe saptamana… si doar sa imi dau seama ce functie ai de iti trebuie pentru mail un tel de 2500 lei, insa nu ai pentru mancare mai mult de 90 de lei? da într-adevăr in unele cercuri selecte da bine daca pe o postare de pe facebook scrie, postat de pe iPhone…..

  • Răspunde martie 28, 2015

    Rares

    si referitor la : „In al doilea rand, sunt sigur ca cine isi cumpara telefoane de 700-800 euro le cumpara sa stea pe Facebook si cam atat”
    sa inteleg ca tu cu telefonul tau din buzunar faci limbaj de programare sau detectia breselor de securitate in sisteme de informatice pentru aplicatii complexe?
    Ma indoiesc

    • Răspunde martie 28, 2015

      Alexandruremus

      Salut Rares,

      Personal nu fac pe telefon limbaj de programare si nu il folosesc pentru detectia breselor de securitate in sisteme informatice, nici macar nu utilizez Facebook pe telefon. Folosesc telefonul pentru a vorbi si pentru a trimite sms-uri. Pentru asta nu am nevoie de telefoane de 2000 sau 3000 de lei, prefer sa-mi cheltui banii pe haine si incaltaminte.

  • Răspunde aprilie 10, 2015

    S. Florin

    Salut!
    Mai nou m-am gandit sa-mi adaptez un nou stil. Cautand pe google, ca tot omul, am dat de acest blog, dar si de blogul stilmasculin.ro. Trebuie sa recunosc ca dati dovada de profesionalism si asta ma impresioneaza foarte mult, in special la acest blog!
    Tin sa va multumesc pentru toate aceste lectii de stil pe care le oferiti noua, barbatilor.
    As vrea sa imi spune-ti si mie cateva magazine sau case de moda romanesti daca stiti sau daca avem si in tara noastra ceva de calitate!
    Multumesc.

    Cu stima, Florin!

    • Răspunde aprilie 10, 2015

      Alexandruremus

      Salut Florin,
      Magazine romanesti ok nu prea avem, in afara de theurbanties.ro. In rest, costume ok se fac la Mosetti, Louis Purple, Tudor Personal Tailor si Sarto.

      • Răspunde aprilie 10, 2015

        S. Florin

        Sunt preturi cam mari, dar ma descurc incetul cu incetul.
        Multumesc!

  • Răspunde februarie 9, 2016

    Paul

    Salutare,

    Ce ai recomanda intre Mosetti si Sarto?

    Multumesc,
    Paull

    • Răspunde februarie 10, 2016

      Alexandruremus

      Salut Paul,

      Sincer nu am avut pe umeri nici sacou de la Mosetti si nici unul de la Sarto ca sa iti pot raspunde direct care imi place mai mult. Eu zic sa discuti si cu unii si cu altii, dupa care sa iei o decizie.

      O zi faina,
      Alex.

  • Răspunde iunie 14, 2016

    Anca

    Buna! La ce te referi tu cand spui „training” ? Sigur nu te referi la trening de fapt?:)
    In alta ordine de idei vreau sa spun ca am citit articolul si cateva comentarii (nu toate) si te felicit pentru initiativa de a invata pe gratis si pe timpul tau si pe altii cum sa se imbrace corect. Singura sugestie este sa nu mai fii asa nervos, agitat ( ai un ton artagos) si sa nu mai generalizezi (am un telefon foarte scump pe care l-am platit din banii mei munciti, nu am facut „credit pentru un telefon” si nu il folosesc doar pentru Facebook). Ai niste idei foarte bune (sunt de acord cu tot ce ai zis despre Zara, PUll&Bear, Massimo Dutti, etc) dar esti un pic cam artagos si cu prejudecati. Sper sa nu te superi si sa accepti comentariul. O seara buna!

    • Răspunde iunie 14, 2016

      AlexandruRemus

      Buna Anca,

      Multumesc pentru vizita si pentru comment, cred ca mi-ai oferit cel mai civilizat/frumos feedback pe care l-am primit vreodata.
      Recunosc ca de multe ori sunt agresiv dar ideea e ca am un stil diferit fata de restul blog-urilor in domeniu si de multe ori agresivitatea e cu intentia de a fi funny.

      O seara placuta,
      Alex.

Lasa o replica

Introduceti numarul corespunzator * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.