Recenzie carte: „Esti ceea ce porti?” de Nagy Laszlo

Ieri am avut placerea sa primesc in posta cartea scrisa de Laci, autorul blogului www.stilmasculin.ro .
Aceasta se numeste „Esti ceea ce porti?” si este o carte foarte buna atat pentru barbatii initiati in ale stilului vestimentar dar mai ales pentru cei care isi doresc o schimbare in viata lor si vor sa studieze bazele acestui domeniu.

coperta_esti-ceea-ce-porti-final-cmyk

In prima parte a cartii sunt oferite pasionatilor in domeniu informatii foarte pretioase care, dupa ce au fost citite si asimilate, vor ajuta barbatii sa-si construiasca singuri tinute corecte din cap pana in picioare. in aceasta parte se trateaza fiecare articol vestimentar important pe rand, dupa care se vorbeste despre accesorii iar apoi despre incaltaminte, respectiv cele mai cunoscute modele de pantofi.
A doua parte a cartii imi place sa cred ca este pentru cei care cunosc deja bazele stilului masculin si sunt pregatiti sa treaca la un nivel mai avansat. Aici se trateaza subiecte cum ar fi: cum sa ne imbracam in functie de conformatia corpului nostru, cum sa ne asortam culorile si despre alte artificii de stil, unul dintre care il consider eu cel mai important pentru toamna, iarna si primavara fiind layering-ul.
Aici aveti cuprinsul cartii in detaliu :

cuprins-carte

Recomand aceasta carte cu cea mai mare incredere barbatilor de orice varsta sau profesie deoarece dupa ce veti fi citit-o de la cap la coada veti fi decodat pur si simplu stilul masculin, este o scriere care va ofera noi ochi de a privi acest domeniu. Nu contine informatii si povesti scrise degeaba, numai lucruri de baza si folositoare care va vor ajuta pentru restul vietii. Stilul, spre deosebire de moda, nu tine cont de anul in care sunteti sau locatia unde va aflati, este un cod unic la fel ca stiintele exacte; matematica, fizica, chimia, biologia sunt la fel pe tot globul, de asemenea si stilul. Cartea va avea grija de voi sa fiti imbracati corect si
va va da informatiile necesare pentru a nu mai fi manipulati niciodata de vreo vitrina, vanzatoare sau revista de moda.
Pentru alte informatii si pentru comanda vizitati ACEASTA PAGINA.